Spørgsmål og svar

MEDLEMSKAB, PASSWORD, NYHEDSBREV MM

TIPS VENNER

AT HANDLE OG BETALE

DIN BESTILLNING/ORDRER

LEVERING

RETURNERING OG REKLAMATION

Hvordan fungerer Campadre egentlig?

Eksklusive varemærker? Ja. Fantastiske priser? Ja, også det.

Campadre er Nordens førende shoppingklub på nettet - kun for medlemmer. Hver dag lancerer vi nye eksklusive kampagner med udvalgte varemærker, med op til 70% rabat. Kampagnerne er både tidsbegrænsede og har et begrænset antal produkter. Så det er først til mølle der gælder! Som medlem bliver du opdateret gældende, hvad vi sælger via vores daglige nyhedsbrev. Der kan du se de aktuelle kampagner, og se hvilke kampagner der er på vej indenfor mode, livsstil, børn, indretning og rejser. Det er helt gratis at blive medlem og du forpligter dig ikke til noget. Så del også gerne Campadre med dine venner. Du får 200 kr. bonus at handle for, når de har købt noget for første gang.

Er det gratis at være medlem?

Det koster ingenting og du forpligter dig heller ikke til noget. tips gerne dine venner om at blive medlemmer, og få del i vores tilbud.

Forpligter jeg mig til noget?

Ja, du accepterer at følge Campadres Medlemsvilkår.

Jeg bor i Sverige men ser hjemmesiden på et andet sprog, hvad gør jeg?

Når du registrerer dig hos Campadre, skal du gøre det på hjemmesiden fra dit hjemland - for folk bosat i Sverige benyttes Campadre.se. Hvis du har registreret dig det forkerte sted, skal du først lukke din konto på Mine sider. Herefter skal du åbne den rigtige Campadre hjemmeside og registrere dig påny.

Hvordan afslutter jeg mit medlemskab hos Campadre?

Du kan afslutte dit medlemsskab ved at følge disse simple skridt:
1) Tryk på "Mine sider"
2) Tryk på "Mine oplysninger"
3) Sæt kryds ved "afslut mit medlemsskab" nederst på siden.
4) Gem ændringer. Når dette er gjort er du ikke længere medlem hos Campadre.

Når dette er gjort, har du fjernet din medlemskonto hos Campadre.

Hvordan afmelder jeg mig fra nyhedsbrevet?

Du kan afmelde dig, eller vælge hvor ofte du vil have vores nyhedsbrev tilsendt under Mine sider. Du kan også afmelde dig direkte i nyhedsbrevet, ved at trykke på "afmeld nyhedsbrevet her", længst nede til højre.

Jeg får ikke noget nyhedsbrev…

Af og til ender vores nyhedsbrev i spam filtret. Dette kan skyldes dine indstillinger eller det domæne, der behandler din e-post. Vi anbefaler, at du tilføjer medlem@campadre.com til din adressebog, så du er sikker på at modtage byhedsbrevet. Hvis du heller ikke kan finde nyhedsbrevet i spam filtret, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores Kundservice, så hjælper vi dig videre.

Jeg har glemt mit password – hvordan gør jeg?

Tryk på ”Glemt dit password?” ved login. Hertil vil der automatisk blive sendt et nyt password til den e-mailadresse, som du opgav ved din indmeldelse.

Hvordan ændrer jeg mit password?

Når du er logget ind trykker du på Mine oplysninger, som findes under Mine sider. I feltet længst nede kan du ændre dit password. Udfyld det nye password både i feltet "nyt password" og i feltet "bekræft nyt password". For at godkende trykker du på "gem ændringer". Du kan bruge både store og små bogstaver samt tal fra 0-9 i dit password.

Jeg har bestilt et nyt password, men modtager ingen e-mail?

Afhængigt af belastning kan det godt tage nogle minutter, inden du modtager en e-mail med et nyt password. Hvis du bestiller flere passwords er det kun det nyeste, der vil fungere. Af og til kan e-mails med nyt password havne i spammappen. Dette kan skyldes indstillingerne i dit e-mailprogram eller det domæne der håndterer din e-post. Har du brug for yderligere hjælp, er du velkommen, til at kontakte vores Kundservice.

Hvordan håndteres mine personlige oplysninger?

Alt personlig information som du registerer hos Campadre Scandinavia AB, behandles efter Persondataloven (PUL). Se mere under Personoplysninger og cookies.

Hvordan fungerer det når jeg inviterer en ven?

Eksklusive varemærker? Ja. Fantastiske priser? Ja, også det. Campadre er Nordens førende shoppingklub på nettet - kun for medlemmer. Så selvfølgelig skal du fortælle dine venner om os! Uanset om du inviterer 1 person eller 1000, får du 200 kr. pr. medlem at handle for, så snart de har gennemført deres første køb. Du kan invitere ligeså mange som du vil. Tryk på Inviter venner og udfyld formularen. Har nogle af dine venner glemt at registrere sig, kan du let minde dem om det, ved at logge ind på Mine sider.

Hvordan ved jeg om en ven, som jeg har inviteret, har handlet hos jer?

Det kan du se på flere måder. Først og fremmest sender vi en e-mail til dig, så snart en af dine inviterede venner handler hos os første gang. Derudover kan du altid gå ind under Mine sider, for at se hvilke venner du har inviteret, hvem der har handlet og hvad din aktuelle bonus saldo lyder på. Hvis en ven har glemt at registrere sig, kan du let minde personen om det, ved at trykke på "påmind".

Får jeg bonus hvis jeg inviterer en person, der allerede er medlem?

Nej, du får ikke bonus for venner som allerede er medlemmer eller som tidligere har været medlem. Hvis samme ven bliver inviteret af flere medlemmer, vil Campadre bonus tilfalde det medlem, der sendte den første invitation

Jeg har inviteret en ven, men har ikke fået nogen Campadre bonus. Hvorfor?

For at du kan modtage 200 kr. i Campadre bonus, når din inviterede ven handler hos os for første gang, kræver det, at han eller hun registrerer sig gennem den e-mail du har sendt til personen fra vores hjemmeside eller har benyttet sig af dit personlige link. Begge muligheder findes på siden ”Tips venner”, som du finder under Mine sider. Har din ven registreret sig på anden vis, har vi desværre ingen mulighed for at give dig en bonus.

Er det originale produkter til så lave priser?

Du kan altid være sikker på, at det er originale varer, da vi samarbejder direkte med varemærkerne eller deres autoriserede agenter/distributører.

Hvordan kan Campadre tilbyde så lave priser?

En af grundene til, at Campadre kan tilbyde sådan et bredt udvalg af fantastiske kampagner, til så lave priser er, at vi bestiller varerne direkte fra varemærkeleverandøren, mange af disse er internationale. At vores kampagner er tidsbegrænsede er yderligere en årsag til, at vi kan tilbyde vores medlemmer så lave priser. .

Hvor længe varer en kampagne?

En kampagne på Campadre er kun tilgængelig i en begrænset tid. Dette gør, at vi kan tilbyde eksklusive varemærker til fantastiske priser til dig som er medlem. Kampagnerne er normalt åbne i 3-5 dage, men kan være så korte som nogle få timer og andre gange op til 10 dage. Kampagnerne starter tidligt om morgenen og da der er et begrænset antal, gælder det om at være hurtig, for at få fat i de mest eftertragtede produkter.

Kan varerne blive udsolgt?

Ja det kan de, vi har altid et begrænset antal varer. Dem der kommer først til kampagnen har altså størst chance for at gøre de bedste fund.

Er priserne inklusive moms?

Alle priser er inklusive moms.

Kan mindreårige bestille?

Aldersgrænsen for at handle hos os er 18 år, hvis du ikke har dine forældres godkendelse.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Klarna faktura I samarbejde med Klarna tilbyder vi vores kunder fakturabetaling, med 14 dages betalingstid. De 14 dage begynder, når pakken forlader vores lager. Hvis du vælger denne betalingsmetode, vil dit CPR-nummer blive kontrolleret og der vil blive lavet en kreditvurdering. Hvis du godkendes af Klarna kan du gennemføre køb med fakturabetaling. Fakturaen sendes sammen med din bestilling. Der tillægges et faktureringsgebyr på 29 kr. Ved for sen betaling, tillægges rente på 25% og et rykkergebyr på 60 kr.

Klarna konto/delbetaling I samarbejde med Klarna, tilbyder vi vores kunder at dele betalingen af varer op, med en Klarna konto. Hvis du vælger denne betalingsmetode vil dit CPR-nummer blive kontrolleret, og der vil blive lavet en kreditvurdering, der i visse tilfælde betyder, at der indhentes kreditoplysninger. Du vil modtage en kopi af disse kreditoplysninger med posten. Hvis du godkendes af Klarna, kan du dele din betaling op. Klarna sender en faktura hjem til dig omkring den 10. i den næstkommende måned (beregnet fra købet) og med denne, skal foregående måneds indkøb betales. Dette betyder, at du har mindst 30 dage til at betale det første beløb. Det laveste beløb du kan betale, er 1/24 af totalbeløbet, dog minimum 50 kr. Du kan når som helst vælge at betale resten af fakturaen. Klarna opkræver en årlig rente på 19,9 % (den månedlige rente er 1,625 % og ÅOP er 29,44 %) samt et faktureringsgebyr på 29 kr. Du kan læse mere om vilkårene her.

Betaling med kort I samarbejde med DIBS tilbyder vi vores kunder kortbetaling med Visa eller Mastercard. Hvis du vælger kortbetaling vil dit køb gennemføres hos DIBS, hvor du udfylder kortnummer, udløbsdato samt sikkerhedskoden der findes på kortets bagside. Din betaling sker sikkert gennem DIBS's system. Alle oplysninger sendes krypteret til din bank, så hverken Campadre eller andre har adgang til dem. DIBS's system opfylder bankernes og kortudstedernes regler og certificeres årligt. DIBS anvender SSL, der er industriens bankstandard for sikre e-handelstransaktioner. Der tillægges intet ekstra gebyr på betaling med kort.

Bankoverførsel I samarbejde med DIBS, tilbyder vi vores kunder at betale med bankoverførsel via Swedbank, Handelsbanken eller Nordea. Hvis du vælger bankoverførsel, vil dit køb blive gennemført via den respektive banks egen hjemmeside, ved hjælp af din netbank. Alle oplysninger sendes krypteret til din bank, så hverken Campadre, eller andre, har adgang til dem. Der tillægges intet ekstra gebyr på betaling med bankoverførsel.

Hvad koster fragten?

Fragt: 39 - 69 kr. Returfragt: 69 kr.

Et produkt forsvandt fra min kurv, da jeg ville sluføre mit køb

Antalet af varer i kampagnerne er altid begrænsede, og nogle gange kan der være ekstra stort tryk på vores hjemmeside. Ved en kampagnestart, gælder det derfor om at være hurtig for at kunne gøre de bedste køb. Produkterne reserveres først, når du har valgt betalingsmetode og herefter genemfører dit køb.

Jeg glemte at bruge rabatkoden, kan I tilføje den til min bestilling?

Desværre har vi ingen mulighed for at registrere rabatkoder efterfølgende, men du kan selvfølgelig bruge rabatkoden ved dit næste køb, så længe den stadig er gyldig.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse…

Det kan godt tage et par minutter inden ordrebekræftelsen sendes til din e-mail adresse. Er du usikker på om dit køb er registreret, kan du kontrollere dette, ved at gå ind under Mine bestillinger. Hvis du gerne vil have en ny ordrebekræftelse, kan du kontakte kundeservice, der vil sende en ny til dig.

Kan jeg bytte en vare til en anden størrelse eller farve?

En af grundene til, at Campadre kan tilbyde eksklusive varemærker til så fantastiske priser er, at vi udelukkende bestiller de varer fra vores leverandører, som I medlemmer har købt under kampagnerne. Derfor har vi ikke noget lager og kan ikke bytte en vare til en anden størrelse eller farve. Du kan naturligvis benytte din returret i 14 dage, hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb.

Kan jeg afbestille et eller flere produkter?

Du kan afbestille produkter så længe status står som ”under behandling” eller ”betalt”. Desværre kan man ikke ændre i ordren efter, at den er plukket og behandlet på lageret, eller allerede er sendt. For at afbestille produkter, skal du kontakte Campadres kundeservice via telefon eller e-mail. Vær opmærksom på, at behandlingstiden for e-mail er op til 48 timer på hverdage.

Hvis du fortryder dit køb efter muligheden for at afbestille produkterne er udløbet, kan du altid gøre brug af din 14 dages fortrydelsesret.

Kan jeg ændre leveringsadresse/modtager på min bestilling?

Ændring af leveringsadresse efter at købet er gennemført er ikke muligt. Ønsker du at ændre liggetiden på posthuset eller i pakkeboksen kan dette gøres mod et gebyr på kr. 180,- per forsendelse. Modtagernavn kan også ændres mod gebyr på kr. 180,-. Tag kontakt til kundeservice, så hjælper vi dig videre.

Jeg har fået meddelelse om, at min bestilling er klar til afhentning. Jeg kan desværre ikke nå at hente den i tide. Kan afhentningstiden forlænges på en pakke?

Det kan sagtens lade sig gøre! Kontakt vores Kundservice så hjælper de dig videre. Hver opmærksom på, at vi opkræver et gebyr på 150 kr. pr. forsendelse, til at dække administrative gebyrer fra Posten.

Hvor lang er leveringstiden?

En af grundene til, at Campadre kan tilbyde et så stort udbud af fantastiske kampagner er, at vi bestiller varerne direkte fra mærkevareleverandøren, mange af dem er internationale.

Vores leverandører sender dermed kun de varer, som er blevet købt af vores medlemmer hos Campadre. Varerne ankommer til vores lager nogle dage senere. Når varerne er ankommet til vores lager pakker vi din bestilling og sender den til dig så hurtigt som muligt.

Med hele denne proces kan det tage op til 14 hverdage, inden din bestilling forlader vores lager. Vi arbejder naturligvis konstant på at forbedre leveringstiden hos Campadre, så du kan modtage din bestilling så hurtigt som muligt! Under Mine sider kan du altid følge, hvor langt din bestilling er kommet i processen. Når din bestilling er blevet pakket og sendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail bekræftelse på dette, der også vil indeholde et trackingnummer. Med dette kan du følge din pakke på Posten.se. Den normale leveringstid er 1-3 hverdage.

Jeg har ikke modtaget noget brev/SMS fra Posten. Hvad kan der være sket?

Hvis din ordre er afsendt som brev får du besked om, at din ordre ikke kunne leveres i din postkasse. Når du søger efter et brev kan du først finde bestillingen på pick up stedet, efter det er forsøgt leveret på din hjemmeadresse. Hvis brevet kunne leveres hjemme hos dig modtager du ingen besked. Hvis din ordre sendes som pakkepost får du enten besked pr. brev eller SMS. Kontroller derfor nøje, at du udfylder det rigtige mobilnummer.

Koster det noget, hvis man ikke henter sin pakke?

Du har 14 dage til at afhente din pakke. Afhenter du ikke din pakke indenfor denne tid, sendes den tilbage til os. Campadre vil opkræve 250 kr. for at dække vores omkostninger for pakker der ikke hentes, eller afbestilles. Dette beløb skal betales inden 14 dage.

Beløbet dækker vores omkostninger ved ekspedition, fragt, returfragt og behandling af pakken. Derfor er det vigtigt, at du oplyser det rigtige telefonnummer og den rigtige adresse, så pakken ikke bliver sendt tilbage til os pga. dette. Hvis du fortryder dit køb inden du har hentet pakken, bliver du alligevel nødt til at afhente den og sende den retur til os, ved at følge vores normale returneringsmulighed. Hvis pakken ikke afhentes, registreres det automatisk som en uafhentet pakke, og du opkræves hertil 250 kr.

Hvordan reklamerer jeg en vare eller en bestilling?

Skulle du modtage en defekt eller fejllevereret vare, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice på e-mail hurtigst muligt, dog senest inden 2 måneder efter modtagelsen: kundeservice@campadre.dk. Hvis du først reklamerer senere, kan Campadre ikke tage ansvar for skaden. For at kundeservice kan behandle og godkende din reklamation, skal du oplyse følgende i din e-mail til kundeservice:

  • Ordrenummer
  • Hvilken vare der er defekt
  • På hvilken måde varen er defekt
  • Hvis det er muligt, et fotografi der viser defekten. Når Campadre har modtaget din reklamation, undersøges sagen grundigt, og først herefter kan din reklamation godkendes og dine penge blive refunderet.

Vi står selvfølgelig for fragtomkostningerne for returnering af defekte og fejlleverede varer. Defekte varer, eller varer der har taget skade under transporten, erstattes med en ny vare når dette er muligt. Hvis vi ikke kan tilbyde et lignende produkt, tilbagebetales det fulde købsbeløb, inkl. fragt og returneringsomkostninger.

Hvis du har valgt faktura som betalingsmetode, anbefaler vi, at du betaler den, da reklamationsprocessen kan tage længere tid end fakturaens forfaldsdato. Når reklamationen er godkendt, tilbagebetales hele beløbet til dig. Ved et evt. Tvist, er vores politik at følge det svenske forbrugerråds anbefalinger.

Hvordan returnerer jeg en vare eller en bestilling?

Du har 14 dages returret fra den dag, du modtager din bestilling. Du har altså ret til at returnere enkelte varer eller hele ordren, hvis du ikke er tilfreds. Husk at varen eller ordren skal sendes tilbage til os sammen med den originale indpakning, i samme stand som da du modtog den. Hvis du vil gøre brug af din returret skal følgende overholdes:

  • Varen må ikke være brugt. Ved tegn på brug kan returneringen ikke godkendes.
  • Varen må ikke være skadet på nogen måde (tænk derfor på at pakke din returpakke forsvarligt, så den kan klare Postens håndtering).
  • Alle originale mærker skal sidde på varen og den originale indpakning skal returneres i uforandret stand (f.eks. skoæsker).
  • Stregkoden, som sidder på varen eller under varens emballage, skal forblive på varen. - Returretten gælder ikke undertøj, badetøj, strømper, makeup, parfume, badeartikler og CDer.
  • Du kan ikke ændre eller ombooke Campadres hotelpakker. Hvis den returnerede vare ikke opfylder ovenstående krav, vil vi sende varen tilbage til dig og opkræve 250 kr. for fragt og ekstra håndteringsomkostninger.

Sådan gør du for at returnere en vare eller ordre til os:
  1. Angiv årsagen til returneringen på returneringsarket, der ligger i pakken. Klip langs den stiplede linje og læg informationen sammen med varen (i original indpakning) i forsvarlig emballage. OBS! Stregkoden skal stadig sidde på varen for, at vi kan behandle den korrekt.
  2. Sæt returfragtsedlen fast på ydersiden af emballagen.
  3. Aflever returpakken på et posthus, så tager vi os af den så snart den er kommet tilbage til os. OBS! Hvis du har valgt fakturabetaling, skal du logge ind på Klarna.se med dit OCR nummer og dit CPR-nummer for at forlænge betalingsdatoen på din faktura. Hvis du anvender den fortrykte returseddel, som Campadre har lagt i pakken, behøver du ikke at betale noget når du afleverer pakken hos Posten. Returportoen på 69 kr. fratrækkes automatisk fra dit tilgodehavende, når Campadre har modtaget og godkendt returneringen.