Sikker betaling og levering

Betalingsbetingelser

Qliro gør det enkelt, fleksibelt og trygt for dig at handle på nettet. Du kan vælge den betalingsmulighed, der passer dig bedst.

Faktura er forvalgt som betalingsløsning, men du kan naturligvis frit vælge mellem de forskellige muligheder. Når du angiver eller efterspørger oplysninger i kassen, godkender du vores anvendelsesvilkår og behandling af dine personlige oplysninger.
Faktura
Fakturaen skal betales inden for 14 dage fra faktureringsdato. Fakturaen sendes via e-mail til den e-mailadresse, du oplyser ved købet. Ved for sen betaling fremsendes en påmindelse, og der pålægges et gebyr på 100 DKK. samt morarente på 7 % + gældende referencerente. Ved yderligere forsinkelse pålægges der lovbefæstet inkassogebyr.
Ved fakturakøb forbeholder vi os ret til at søge kreditoplysninger igennem Qliro AB. Indsamling og behandling af dine personlige oplysninger samt kreditoplysninger er nødvendig, for at vi kan behandle dit ønske om 14 dages kredit.

Få yderligere oplysninger om Qliros vilkår ved at klikke her.
Køb nu – betal senere
Rente 0 %
Stiftelsesomkostninger 39 DKK.
Ingen yderligere omkostninger tillægges.
Fakturaen fremsendes med post i midten af kampagnemåneden.

Ved for sen betaling fremsendes en påmindelse, og der pålægges et gebyr på 100 DKK samt morarente på 7 % + gældende referencerente. Ved yderligere forsinkelse pålægges der lovbefæstet inkassogebyr.
I forbindelse med købet forbeholder vi os ret til at søge kreditoplysninger igennem Qliro AB. Indsamling og behandling af dine personlige oplysninger samt kreditoplysninger er nødvendig, for at vi kan behandle dit ønske om køb på kredit.

Qliros fuldstændige kampagnevilkår finder du her. Se også Standardiserede europæiske forbrugeroplysninger.
Konto og delbetaling
Hvis du vælger delbetaling, får du øjeblikkeligt besked om, hvorvidt din ansøgning er blevet godkendt, og vi kan behandle dit køb efterfølgende. Hvis din ansøgning ikke godkendes, kan du gå tilbage og vælge en alternativ betalingsmulighed. Du kan have ét eller flere igangværende delbetalingskøb, som samles af Qliro på en månedlig faktura, der fremsendes til dig via e-mail i midten af hver måned. Du kan til enhver tid i løbet af delbetalingsperioden indfri den udestående saldo. Ved for sen betaling fremsendes en påmindelse, og der pålægges et gebyr på 100 DKK samt morarente på 7 % + gældende referencerente. Ved yderligere forsinkelse pålægges der lovbefæstet inkassogebyr.
I forbindelse med købet forbeholder vi os ret til at søge kreditoplysninger igennem Qliro AB. Indsamling og behandling af dine personlige oplysninger samt kreditoplysninger er nødvendig, for at vi kan behandle dit ønske om køb på kredit.

Qliros fuldstændige kampagnevilkår finder du her. Se også Standardiserede europæiske forbrugeroplysninger.
Kortbetaling
Kortbetalinger behandles i systemer, der opfylder kravene iht. sikkerhedsstandarden PCI-DSS. Du kan få oplysninger om din betaling ved at kontakte Qliro via kontaktoplysningerne på https://www.qliro.com.

Du kan vælge at betale hele bestillingen med debet- eller kreditkort. P.t. accepterer vi VISA og MasterCard. Der pålægges ikke kortgebyr. Betaling med kreditkort håndteres af vores betalingspartner Qliro med henblik på at garantere hurtig og sikker betaling. Af hensyn til øget sikkerhed anvender vi 3D-Secure, som er en global sikkerhedsstandard udviklet af VISA og MasterCard til betalinger over internettet.

Sådan gør du:
1. Vælg Kreditkort som betalingsmetode i kassen. Du forbindes nu til Qliros sikre betalingsserver.
2. Vælg kreditkorttype, indtast kortnummer, gyldighedsdato, kortets sikkerhedskode (CCV) samt navnet på kortindehaveren. Bemærk, at du ved brug af e-kort bør indtaste mindst to måneders gyldighedsperiode.
3. Der gennemføres en kontrol af, om kortoplysningerne er korrekte, og at der er dækning for købet.
4. Købesummen reserveres i første omgang på din konto.
5. Det reserverede beløb overføres til butikken, når varerne afsendes fra lageret. Hvis bestillingen opdeles i flere leverancer, overføres beløbet ved afsendelse af den sidste leverance.
Direkte betaling med Trustly
Køb ind, og betal direkte fra din bankkonto.

Sådan gør du:
1. Vælg Trustly som betalingsmetode i kassen
2. Angiv den bank, du bruger, og identificer dig efterfølgende med bank-id eller sikkerhedskode via en sikker og krypteret forbindelse.
3. Vælg efterfølgende den konto, du vil betale fra (f.eks. opsparingskonto eller lønkonto), og bekræft købet.
4. Købesummen trækkes fra den angivne konto, og der fremsendes en bestillingsbekræftelse.



     



Leveringsbetingelser

Vi benytter udbringningsservice med pakke eller brev fra Bring.

Mindre bestillinger sendes som brev og leveres hovedsagligt hjem til din postkasse. Hvis et brev er for stort til at blive leveret i postkassen, vil det i stedet blive leveret til et pick up sted. I tilfælde af dette vil du få besked via e-mail, når din bestilling er klar til afhentning. For at afhente en ordre skal du medbringe denne meddelelse (eller trackingnummer) og gyldig legitimation. Hvis du ikke afhenter din bestilling inden 7 dage, vil Bring sende dig en påmindelse pr. brev.

Større bestillinger leveres til et pick up sted. Du vil få besked via e-mail eller SMS, når din bestilling er klar til afhentning. Derfor er det vigtigt, at du indtaster det korrekte telefonnummer i kassen.

Når du har gennemført et køb på Campadre.dk, vil du modtage en ordrebekræftelse på e-mail til den e-mailadresse, som dit medlemskab er registreret under. Ordrebekræftelsen er foreløbig og gælder ikke som kvittering. Hvis det viser sig, at et produkt ikke er tilgængeligt, vil vi kontakte dig. Kontroller om informationen i ordrebekræftelsen er korrekt. Kontakt venligst kundeservice med det samme, hvis du opdager fejl i ordrebekræftelsen.

Når din bestilling er afsendt fra vores lager, vil du modtage en leveringsbekræftelse på e-mail, der indeholder et trackingnummer. Du kan med dette nummer følge din pakke på Bring.dk. Hvis din bestilling afsendes som brev vil der være begrænset mulighed for at følge det, på grund af sikkerhedshensyn.

Du er som kunde ansvarlig for at kontakte Campadre, hvis du ikke får besked om afhentning på SMS eller e-mail fra Bring.

Hvis du tydeligt kan se, at der er en transportskade når du henter din pakke, så skal du ikke tage imod den. Bed medarbejderen om at notere på pakken, at den er skadet og skal returneres til Campadre. Kontakt derefter Campadres kundeservice og giv besked om dette, så tager vi os af pakken så snart den kommer tilbage til os.

Du har 14 dage til at afhente din pakke. Afhenter du ikke din pakke indenfor denne tid, sendes den tilbage til os. Campadre vil opkræve 250 kr. for at dække vores omkostninger, for pakker der ikke hentes eller afbestilles. Dette beløb skal betales inden 14 dage. Beløbet dækker vores omkostninger ved ekspedition, fragt, returfragt og behandling af pakken. Derfor er det vigtigt, at du oplyser det rigtige telefonnummer og den rigtige adresse, så pakken ikke bliver sendt tilbage til os pga. dette.

Hvis du fortryder dit køb inden du har hentet pakken, bliver du alligevel nødt til at afhente den og sende den retur til os ved at følge vores normale returneringsmulighed. Hvis pakken ikke afhentes, registreres det automatisk som en uafhentet pakke og du opkræves 250 kr.