Campadres privatlivspolitik
Campadre Scandinavia AB, 556795-7245, (”vi”) er dataansvarlig for de personoplysninger, vi kommer i besiddelse af ved at give dig adgang til Campadres shoppingklub, en hjemmeside og online-tjeneste, hvor vi og vores samarbejdspartnere skræddersyr tilbud til vores medlemmer om at købe eksklusive brands og kvalitetsmærker inden for tøj, tilbehør, boligindretningsprodukter, livsstilsprodukter, rejser m.v. (”Tjenesten”).
Hvorfor vi behandler dine personoplysninger, hjemmelsgrundlag, hvilke personoplysninger vi behandler og opbevaringsperiode
Formål |
Behandlingsformer |
Kategorier af personoplysninger |
For at administrere din medlemskonto |
|
|
Gyldig begrundelse: Opfyldelse af aftale om medlemskab af Campadres shoppingklub. Indsamlingen af personoplysningerne er en forudsætning for, at vi kan opfylde vores forpligtelser i henhold til medlemsvilkårene. Hvis vi ikke modtager oplysningerne, kan vi ikke opfylde vores forpligtelser og er således tvunget til at afvise din anmodning om medlemskab. |
||
Opbevaringsperiode: Oplysningerne gemmes i op til tre måneder, efter at du har meddelt os, at du ikke længere ønsker at være medlem af vores shoppingklub. |
Formål |
Behandlingsformer |
Kategorier af personoplysninger |
For at kunne håndtere dine køb og ordrer |
|
|
Gyldig begrundelse: Opfyldelse af købsaftalen. Indsamlingen af personoplysningerne er en forudsætning for, at vi kan opfylde vores forpligtelser i henhold til købsaftalen. Hvis vi ikke modtager oplysningerne, kan vi ikke opfylde vores forpligtelser og er således tvunget til at afvise din anmodning om medlemskab. |
||
Opbevaringsperiode: Oplysningerne gemmes, indtil købet er gennemført og derefter i en periode på 36 måneder med henblik på at kunne håndtere eventuelle reklamations- og garantisager. |
Formål |
Behandlingsformer |
Kategorier af personoplysninger |
For at kunne sende skræddersyede tilbud til dig |
|
|
Gyldig begrundelse: Opfyldelse af aftale om medlemskab af Campadres shoppingklub. Indsamlingen af personoplysningerne er en forudsætning for, at vi kan opfylde vores forpligtelser i henhold til medlemsvilkårene. Hvis vi ikke modtager oplysningerne, kan vi ikke opfylde vores forpligtelser og er således tvunget til at afvise din anmodning om medlemskab. |
||
Opbevaringsperiode: Oplysningerne gemmes i op til tre måneder, efter at du har meddelt os, at du ikke længere ønsker at være medlem af vores shoppingklub. |
Formål |
Behandlingsformer |
Kategorier af personoplysninger |
For at forbedre vores service og vores telefonselvbetjening og for at efteruddanne vores medarbejdere |
|
|
Gyldig begrundelse: Legitim interesse i at tilbyde dig bedre service. Behandlingen er en forudsætning for at varetage vores legitime interesse i at tilbyde dig bedre service. |
||
Opbevaringsperiode: Oplysningerne gemmes i op til 30 dage fra indsamlingen af personoplysningerne. |
Formål |
Behandlingsformer |
Kategorier af personoplysninger |
For at markedsføre Tjenesten og lignende tjenester og ydelser, efter at dit medlemskab er ophørt |
|
|
Gyldig begrundelse: Legitim interesse i at kunne markedsføre vores produkter over for dig, som i en begrænset periode har været kunde hos os. Behandlingen er en forudsætning for at varetage vores legitime interesse i at markedsføre vores produkter over for dig, som i en begrænset periode har været kunde hos os. Du har til enhver tid mulighed for at meddele, at du ikke længere ønsker at modtage nyhedsbreve og tilbud, ved at opsige dit abonnement. |
||
Opbevaringsperiode: Oplysningerne gemmes i op til 12 måneder, efter at du har valgt, at du ikke længere ønsker at være medlem. |
Formål |
Behandlingsformer |
Kategorier af personoplysninger |
For at opfylde vores lovbestemte forpligtelser |
|
|
Gyldig begrundelse: Opfyldelse af retlig forpligtelse. Behandlingen er en forudsætning for at opfylde en retlig forpligtelse. Hvis vi ikke modtager oplysningerne, kan vi ikke opfylde vores retlige forpligtelser og er derfor tvunget til at afvise dit køb. |
||
Opbevaringsperiode: Oplysningerne gemmes, indtil købet er gennemført og derefter i en periode på 36 måneder. |
Formål |
Behandlingsformer |
Kategorier af personoplysninger |
For at forhindre misbrug og forsøg på bedrageri og for at kunne føre et opdateret medlemsregister |
|
|
Gyldig begrundelse: Opfyldelse af hhv. retlig forpligtelse og legitim interesse. Hvis der ikke foreligger en retlig forpligtelse, er behandlingen en forudsætning for at varetage vores legitime interesse i at forhindre misbrug af Tjenesten eller forhindre, forebygge og efterforske strafbare handlinger begået imod os. |
||
Opbevaringsperiode: Oplysningerne gemmes i op til 36 måneder fra indsamlingstidspunktet. |
Formål |
Behandlingsformer |
Kategorier af personoplysninger |
For at forbedre Tjenesten |
|
|
Gyldig begrundelse: Legitim interesse i at tilbyde dig en bedre Tjeneste. Behandlingen er en forudsætning for at varetage vores legitime interesse i at tilbyde dig en stadig forbedret Tjeneste baseret på, hvordan Tjenesten rent faktisk bliver brugt. |
||
Opbevaringsperiode: Oplysningerne gemmes i 36 måneder fra indsamlingstidspunktet. |
Formål |
Behandlingsformer |
Kategorier af personoplysninger |
For at kunne foretage de i denne privatlivspolitik nævnte behandlingsformer |
|
|
Gyldig begrundelse: Legitim interesse i at kunne foretage behandlingsformerne i denne privatlivspolitik. Behandlingen en forudsætning for at varetage vores legitime interesse i at foretage de i privatlivspolitikken nævnte behandlingsformer. |
||
Opbevaringsperiode: Oplysningerne gemmes, så længe behandlingen reelt foregår, i overensstemmelse med nogle af de opbevaringsperioder, der er anført i denne privatlivspolitik. |
Hvordan indsamler vi personoplysninger?
Vi kan indsamle personoplysningerne på to måder:
- Når du selv efterlader personoplysningerne ved din kontakt med os.
- Når en ven har rettet henvendelse til os om dig ved at anføre dine kontaktoplysninger og adresse via vores funktion ”Skaf nye medlemmer”.
Modtagere af personoplysninger og overførsler uden for EU/EØS
Vi kan som dataansvarlig virksomhed vælge at lade en samarbejdspartner eller leverandør foretage den ovenfor anførte behandling, f.eks. logistikvirksomheder til transport af varer, du har købt, it-leverandører, som håndterer den nødvendige drift, og medie- og reklamebureauer. En sådan behandling vil ikke ske til et andet formål end det anførte. Nogle samarbejdspartnere og leverandører kan have en del af deres forretningsaktiviteter i lande uden for EU/EØS (såkaldte tredjelande). Der sker udelukkende overførsel til de lande, som ifølge EU-Kommissionen har et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau, eller hvor leverandøren er i besiddelse af et retligt bindende instrument, som kan håndhæves og garanterer oplysningernes sikkerhed.
Dine rettigheder som registreret
Du er berettiget til:
- at anmode om at modtage information om, hvilke personoplysninger vi behandler om dig, og du kan anmode om at modtage en kopi heraf (registerudskrift)
- at få rettet urigtige personoplysninger, og du kan i visse tilfælde bede os om at slette dine personoplysninger
- gøre indsigelse mod behandling af visse personoplysninger om dig samt anmode om, at behandlingen af dine personoplysninger begrænses
- få de personoplysninger, du har givet os, overført til en anden dataansvarlig (retten til dataportabilitet) og
- hvis du er utilfreds med, hvordan vi behandler dine personoplysninger, kan du foretage en anmeldelse til Integritetsskyddsmyndigheten (det svenske datatilsyn), som er tilsynsmyndighed.
Du er til enhver tid berettiget til at modtage, slette eller begrænse behandlingen af dine personoplysninger. Bemærk venligst, at hvis du anmoder os om at begrænse behandlingen af eller slette dine personoplysninger, kan det medføre, at vi fremover ikke vil kunne levere Tjenesten.
Kontaktinformation
Hvis du ønsker at udøve nogle af dine rettigheder, kan du kontakte os på:
GDPR@campadre.com
Campadre
Sankt Göransgatan 63
112 38 Stockholm, Sverige