Handelsvilkår

Generelt

Disse vilkår er oversat fra svensk til vejledning. De svenske vilkår er gældende.

Nedenstående betingelser er gældende ved alle køb på Campadre.dk, hvis forretninger foretages af Campadre Scandinavia AB (556795-7245), St Göransgatan 63, 112 38 Stockholm. Campadre følger købers rettigheder og anbefalinger, som de er beskrevet i “Konsumentköplagen” og “Svensk Distanshandel”. Ved at gennemføre et køb og placere en ordre accepterer du disse vilkår.

Ændringer i sortimentet, lagerbeholdning og udsolgte varer fra leverandøren er ude af Campadres kontrol.

Alle priser er inklusive moms. Campadre forbeholder sig retten til at justere priserne og eventuelle fejl i prisfastsættelsen. Vi tager forbehold for trykfejl.

Vi gør altid alt hvad vi kan for at sørge for, at billeder af produkterne afspejler virkeligheden. Vi kan dog ikke garantere, at alle skærme gengiver billederne korrekt.

Vi tager forbehold for faktuelle og prismæssige trykfejl, ændringer i priser fra leverandøren, lagerbeholdning, eventuelle forkerte tekniske specifikationer, udsolgte produkter samt force majeure.

Hvis du er under 18 år, skal du have tilladelse fra dine forældre, hvis du bestiller fra Campadre.

Campadre er certificeret med sikkerhedsmærket Trygg E-handel. Mange af de større forbrugerorganisationer i Sverige har udviklet en guide til Trygg E-handel. Målet med Trygg E-handel er at give information om industrien og sikre en forbrugervenlig og sikker nethandel.

Campadre forbeholder sig retten til at annullere en ordre i tilfælde af mistanke om bedrageri. Enhver mistanke om bedrageri meldes til politiet.

Campadre forbeholder sig retten til at annullere en ordre, hvis en person har opgivet forkerte personlige oplysninger.

Campadre kan ikke drages til ansvar for forsinkelser eller manglende gennemførelse af vores forpligtelser i henhold til disse betingelser, hvis dette skyldes hændelser udenfor vores kontrol. Denne bestemmelse påvirker ikke dine lovmæssige rettigheder.

Gebyrer

Afbestilling

Det er muligt at afbestille en enkelt vare eller hele ordren indtil kampagnen, som du handlede fra, er afsluttet. For at afbestille en vare eller en ordre skal du kontakte kundeservice.

Returnering

Du har 14 dages returret fra den dag, du modtager din bestilling. Du har altså ret til at returnere enkelte varer eller hele ordren, hvis du ikke er tilfreds. Husk at varen eller ordren skal sendes tilbage til os sammen med den originale indpakning, i samme stand som da du modtog den.

Hvis du vil gøre brug af din returret skal følgende overholdes:

Hvis den returnerede vare ikke opfylder ovenstående krav, vil vi sende varen tilbage til dig og opkræve 250 kr. for fragt og ekstra håndteringsomkostninger.

Sådan gør du for at returnere en vare eller ordre til os:
  1. Angiv årsagen til returneringen på returneringsarket, der ligger i pakken. Klip langs den stiplede linje og læg informationen sammen med varen (i original indpakning) i forsvarlig emballage. OBS! Stregkoden skal stadig sidde på varen for, at vi kan behandle den korrekt.
  2. Sæt returfragtsedlen fast på ydersiden af emballagen.
  3. Aflever returpakken på et posthus, så tager vi os af den så snart den er kommet tilbage til os.
  4. OBS! Hvis du har valgt fakturabetaling skal du logge ind på Qliro.se med dit OCR nummer og dit personnummer for at forlænge betalingsdatoen på din faktura.

Hvis du benytter returfragtsedlen, der lå i pakken, betaler du ikke noget, når du afleverer pakken til returnering. Der bliver automatisk fratrukket 69 kr. for fragten for returneringen, når Campadre har modtaget og godkendt returneringen.

Reklamation

Hvis du modtager en defekt eller fejllevereret vare, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice på e-mail hurtigst muligt, dog senest inden 2 måneder efter modtagelsen: kundservice@campadre.se. Hvis du først reklamerer senere, kan Campadre ikke tage ansvar for skaden.

For at kundeservice kan behandle og godkende din reklamation skal du oplyse følgende i din e-mail til kundeservice:
Når Campadre har modtaget din reklamation undersøges sagen grundigt og først herefter kan din reklamation godkendes og dine penge refunderes.

Vi står selvfølgelig for fragtomkostningerne for returnering af defekte og fejlleverede varer.

Defekte varer eller varer der har taget skade under transporten erstattes med en ny vare når dette er muligt. Hvis vi ikke kan tilbyde et lignende produkt tilbagebetales det fulde købsbeløb, inkl. fragt og returneringsomkostninger.

Hvis du har valgt faktura som betalingsmetode anbefaler vi, at du betaler den, da reklamationsprocessen kan tage længere tid end fakturaens forfaldsdato. Når reklamationen er godkendt tilbagebetales hele beløbet til dig.

Ved en evt. tvist er vores politik at følge det svenske forbrugerråds anbefalinger.

Refundering

Ved refundering tilbagebetaler vi som regel tilgodehavende ved samme metode, som der blev benyttet ved købet.

Ved betaling med kort, vil tilbagebetalingen blive indsat på det kort, der blev benyttet til at betale for købet. Refundering behandles normalt indenfor to hverdage fra en annullering, returnering eller reklamation er registreret. Du vil herefter modtage pengene indenfor yderligere et par hverdage.

Hvis du har valgt at betale med faktura, vil refunderingen blive fratrukket din faktura når en annullering, returnering eller reklamation er registreret. Krediteringen er normalt registreret efter to hverdage. Ved returnering af en enkelt vare skal du stadig betale for de resterende varer, fragtgebyr, faktureringsgebyr og fragten for returnering.

Bemærk venligst, at du er ansvarlig for betalingen indtil returneringen er modtaget af Campadre. OBS! Vi anbefaler derfor, at du får forlænget betalingsdatoen på fakturaen, for at undgå at blive opkrævet gebyrer ved for sen betaling.

I specielle tilfælde kan refundering tage længere tid, dog aldrig mere end 30 dage.

Rejser

Generelt
Campadre tilbyder hotelophold afhængig af tilgængelighed. Campadres hotel og rejsekampagner kan ikke kombineres med andre rabatter. For at klage over et hotelophold henviser vi til det respektive hotel.

Booking og betaling
Booking af de udbudte hotelpakker skal ske på Campadre.se. Bookinger kan ikke foretages direkte med hotellet. Bookinger kan kun foretages af medlemmer, der er logget ind. Medlemmet booker og betaler det fulde beløb for hotelpakken (i nogle tilfælde kun et bookinggebyr) direkte på Campadre.se via vores partner Secret Escapes. Efter betalingen vil medlemmet modtage en bekræftelse af bookningen.

Politik for ændringer og afbestilling
I henhold til “Distans- och hemförsäljningslagen (2005:59), kan bookinger af rejsekampagner (hoteller, events, etc.) ikke ændres eller afbestilles. En booking kan udelukkende refunderes i tilfælde af sygdom med lægeerklæring. I dette tilfælde refunderes det fulde beløb.

Booking af ekstra service (der ikke er inkluderet i pakken på Campadre), f.eks. spabehandlinger, ekstra opredning, ekstra måltider, etc. skal aftales direkte med hotellet.

Alle spørgsmål vedrørende en bestemt booking samt spørgsmål til indholdet af en hotelpakke skal rettes direkte til hotellet.

Specielle ønsker som f.eks. allergivenligt værelse, rygerværelse, mulighed for at medbringe kæledyr, etc. kan ikke garanteres og skal aftales direkte med hotellet.

Campadre forbeholder sig retten til at ændre disse vilkår.